Učitavanje...

loading

Kako mogu izvršiti povrat proizvoda?

1. Odaberite artikle koje želite vratiti na stranici “Moje narudžbe” u vašem korisničkom računu.
2. Dovršite zahtjev odabirom narudžbe i artikala koje vraćate. Provjerite da su vaši osobni podaci ispravni.
3. Kako biste ubrzali proces, paket možete predati u najbližem uredu dostavne tvrtke. Proizvode zapakirajte sigurno kako se ne bi oštetili tijekom prijevoza.
4. Paket za povrat pošaljite na adresu:
Robni Terminal Zagreb
Global Ekspres / CRO Ekspres skladište
Paketeta International 94489365
Jankomir 25 M, hala 8/3
10090 Zagreb

5. Također možete zatražiti preuzimanje povrata od dostavljača na svojoj adresi unutar 3 radna dana ili paket predati u uredu dostavne tvrtke. Troškove povratne dostave snosi LC Waikiki.
6. Povrat možete pratiti pomoću broja za praćenje koji će vam dati dostavna tvrtka, a također je vidljiv u odjeljku “Moje narudžbe” na vašem računu.
7. Račun će vam biti poslan na e‑mail.